Twister a'la KFC a'la JA :D


Twister.... ech :)

Wczorajszy niedzielny obiad opływał pod znakiem twistera :). Nie jestem zwolenniczką dań typu Fast Food a tego twistera robiłam drugi raz w życiu , po prostu naszło mnie na takie jedzenie a wole zrobić coś sama niżeli jechać do KFC.

Prosze nie krytykować, ... sama nie spodziewałam się , że mojej córci tak posmakuje...

Z takim jedzeniem trzeba uważać ale raz na jakiś czas chyba nie zaszkodzi :))

Oto moja wersja twistera.

Zacznijmy od Chicken Nuggets
 
Składniki:
Filety z piersi kurczaka ( ja miałam trzy średnie, wystaczyło na 6 twisterów i jeszcze sałatkę zrobiłam z 'resztek')
Mąka pszenna
Papryka słodka mielona
Imbir mielony
Czosnek granulowany
Proszek do pieczenia
sól
pieprz

Wykonanie:
Filety moczymy w wodzie a nastepnie panierujemy w "odpowiedniej ilości mąki" z dodatkiem papryki slodkiej, imbiru, proszku do pieczenia, soli, pieprzu . POLECAM : Twister KFC  (btw . gość jest słodki ;p )





Jak już mamy nasze chrupiące nuggetsy możemy zająć się krojeniem dodatków tj.
Kapusta pekińska lub sałata lodowa (rzecz gustu)
Pomidory
Papryka





Sos:
3 łyzki majonezu
1 łyzka śmietany
grubo zmielony pieprz do smaku
czosnek granulowany do smaku
Sok z połówki cytryny

Wymieszać.



Placki tortilli można zakupić , można także zrobić samemu. Ja poszłam na łatwiznę czyli do sklepu. ;)


Tortille 'wyposażamy"  i zwijamy . Następnie zapiekamy w piekarniku i możemy cieszyć się smakiem tych cudeniek przez ... kilka minut , bo znikają w oka mgnieniu, dlatego też nie zdążyłam uchwycić efektu końcowego .

A dzisiaj rano zrobiłam sałatkę z pozostałych składników tortilli , polałam sosikiem , do tego świeży chlebem , mniam :)


ŻYCZĘ SMACZNEGO :))))



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty